Home > Nieuws > Nieuws > Stem voor kopmanrace

We hebben ons ingeschreven om kans te maken om in de live-uitzending te komen van Tour du Jour! Vanaf vandaag is de Facebook stemactie live. Je kan van 23 juni tot en met 6 juli via Facebook stemmen.

De 28 verenigingen met de meeste stemmen komen in de uitzending. Dus stem allemaal op Fietsclub Voor de Wind! Onder de stemmers wordt € 1.000,- verloot. Dus een extra motivatie om te stemmen.

De 28 verenigingen met de meeste stemmen, komen in de uitzending en leveren een kopman
(of – vrouw!), waarbij in ieder live uitzending 2 kopmannen het tegen elkaar opnemen. De ranglijst met winnende verenigingen is op 7 juli bekend en wordt getoond op de winnaarspagina van Facebook.

Wat is er te winnen voor de kopman/ wielervereniging?
De dagprijs van elke live uitzending van Tour du Jour het nationale wielrenshirt.
De hoofdprijs is € 3.000,- netto voor je vereniging!

Tour du Jour wordt van 14 juli t/m 27 juli live uitgezonden vanuit Utrecht van 20.30 tot 22.00 uur. Tijdens de laatste dag van de live opnames op 27 juli verwachten we de 14 winnende kopmannen bij de live opnames. De Lotto-trekking wordt dan uitgevoerd en hiermee wordt bepaald welke vereniging de hoofdprijs van € 3.000,- netto wint, waarna de prijs tijdens de live opnames wordt overhandigd.

Deel via

Reageer op dit bericht